Název:
Analýza kupního chování turistů v Českém Krumlově
Překlad názvu:
Analysis of purchasing behaviour of tourists in Český Krumlov
Autoři:
TALÍŘOVÁ, Stanislava Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat proces kupního rozhodování turistů v regionu Český Krumlov. Na základě jejich preferencí navrhnout opatření pro maloobchodní jednotku Renata zkoumanou v druhé části diplomové práce. Sběr primárních dat byl proveden metodou dotazníkového šetření, které bylo rozděleno do dvou částí. První dotazníkové šetření analyzovalo kupní chování vzorku turistů Českého Krumlova a druhé analyzovalo kupní chování vzorku zákazníků maloobchodní jednotky Renata v Českém Krumlově. The purpose of this diploma thesis is to analyze the process of purchasing decisions of tourist{\crq}s visiting the region of Český Krumlov and based on their preferences, to suggest suitable measures for the retail unit Renata, which I´ve done a research about in the second part of this thesis. Collection of primary data is done by using a questionnaire survey, which is divided into two parts. The first part of the research analyzes the purchasing behavior of a sample of tourist{\crq}s visiting Český Krumlov. The second part of the research analyzes the purchasing behavior of a sample of customers of the retail unit Renata in the Český Krumlov.
Klíčová slova:
marketing; merchandising; situační analýza; spotřebitelský výzkum; spotřební chování; SWOT analýza; consumer behaviour; consumer research; marketing; merchandising; situation analysis; SWOT analysis Citace: TALÍŘOVÁ, Stanislava. Analýza kupního chování turistů v Českém Krumlově. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14901