Název: Analýza kupního chování turistů v Českém Krumlově
Překlad názvu: Analysis of purchasing behaviour of tourists in Český Krumlov
Autoři: TALÍŘOVÁ, Stanislava
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; merchandising; situační analýza; spotřebitelský výzkum; spotřební chování; SWOT analýza; consumer behaviour; consumer research; marketing; merchandising; situation analysis; SWOT analysis
Citace: TALÍŘOVÁ, Stanislava. Analýza kupního chování turistů v Českém Krumlově. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14901

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50613


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet