Název:
Nástroje komunikačního mixu v drobných podnicích
Překlad názvu:
Tools of the communication mix of small businesses
Autoři:
PEŠTOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Využívání nástrojů komunikačního mixu je pro firmy prosazující se na trhu velice důležité. Nástroje jsou využívané z důvodu dostatečné informovanosti veřejnosti. Díky nim firma dokáže ovlivnit nákupní chování zákazníků. Cílem bakalářské práce je analyzovat rozdíly v komunikačním mixu v podnicích služeb. Stanovit výhody a nevýhody v rámci různě organizovaných podnikatelských subjektů a navrhnout zlepšení kvality komunikačního mixu. Pro analýzu byly vybrány tři subjekty, ve kterých byly zkoumány způsoby a druhy používání nástrojů komunikačního mixu. Návrh opatření na zlepšení kvality komunikačního mixu byl stanoven s ohledem na finanční možnosti podnikatelských subjektů. Use of tools of communication mix for companies promoting the market is very important. Tools are used because of insufficient public awareness. Thanks to them, the company is able to influence the buying behavior of customers. The aim of this work is to analyze the differences in the communications mix of business services. Determine the advantages and disadvantages of the different business entities organized to design and improve the quality of the communication mix. For analysis were selected three companies, which were examined ways and modes of use of tools of communication mix. Draft measures to improve the quality of the communication mix was determined having regard to the financial possibilities of business.
Klíčová slova:
drobné podniky; komunikační mix; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama; služby; řízený rozhovor; advertising; communications mix; guided interview; personal selling; public relations; sales promotion; services; small businesses Citace: PEŠTOVÁ, Lucie. Nástroje komunikačního mixu v drobných podnicích. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14732