Original title:
On-line marketingová komunikace
Translated title:
On-line marketing communication
Authors:
Vrátná, Michaela ; Vyroubalová, Tereza (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci start-upu Stopskate. V teoretické části jsou představeny a vysvětleny základní pojmy spjaté s on-line marketingovou komunikací, které jsou poté využity v analytické části, jež hodnotí současný stav podniku. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou v návrhové části představeny vlastní návrhy pro zlepšení on-line marketingové komunikace start-upu Stopskate.
The bachelor thesis focuses on the on-line marketing communication of the Stopskate start-up. The theoretical part introduces and explains the basic concepts associated with on-line marketing communication, which are then used in the analytical part, which evaluates the current situation of the company. Based on the performed analyses and questionnaire survey, own proposals for improving the on-line marketing communication of the Stopskate start-up are then presented.
Keywords:
advertising campaign; communication mix; marketing mix; on-line marketing communication; questionnaire survey; dotazníkové šetření; komunikační mix; marketingový mix; on-line marketingová komunikace; reklamní kampaň
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/208103