Original title:
Návrh a implementace 2D hry v Unity
Translated title:
Design and Implementation of a 2D Game in Unity
Authors:
Dvořáček, Martin ; Polášek, Tomáš (referee) ; Čadík, Martin (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií Abstract:
[cze][eng]
Cílem této práce je vytvořit 2d rougelike platformovací hru se základním chováním nepřátel a skládáním úrovní z modulů. Hra bude tvořena v herním enginu Unity.
The goal of this thesis is to create 2D roguelike platforming game with basic enemy behavior and creating levels randomly from modules. Game will be made in game engine Unity.
Keywords:
2D; Dungeons; Game; Hack'n'slash; Platforming; Roguelike; Rougelite; sprite; 2D; Dungeons; Hack'n'slash; Hra; Platformovací; Roguelike; Rougelite; sprite
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/207437