Název:
Návrh a implementace 2D hry v Unity
Překlad názvu:
Design and Implementation of a 2D Game in Unity
Autoři:
Dvořáček, Martin ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této práce je vytvořit 2d rougelike platformovací hru se základním chováním nepřátel a skládáním úrovní z modulů. Hra bude tvořena v herním enginu Unity.
The goal of this thesis is to create 2D roguelike platforming game with basic enemy behavior and creating levels randomly from modules. Game will be made in game engine Unity.
Klíčová slova:
2D; Dungeons; Hack'n'slash; Hra; Platformovací; Roguelike; Rougelite; sprite; 2D; Dungeons; Game; Hack'n'slash; Platforming; Roguelike; Rougelite; sprite
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207437