Original title:
Tvorba marketingových strategií při budování goodwill stavebního podniku
Translated title:
Creating marketing strategies in building goodwill construction company
Authors:
Rumanová, Beáta ; Budíková, Michaela (referee) ; Dohnal, Radek (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na goodwill stavebních firem, jeho budování a marketingové aktivity s ním spojené. Teoretická část popisuje základní pojmy důležité k pochopení problematiky, jako jsou podnik, goodwill, značka nebo marketing. Závěr teoretické části je věnován marketingovému strategickému procesu. V praktické části je proveden průzkum tří stavebních firem, pomocí kterého jsou navrženy marketingové strategie při budování goodwill společnosti.
This bachelor thesis is focused on goodwill construction companies, its building and related marketing activities. The theoretical part describes the basic concepts important for understanding issues such as business, goodwill, brand or marketing. End of the theoretical part is devoted to the marketing strategic process. In the practical part there is a survey of three construction companies, which are used to design marketing strategies in building a goodwill of company.
Keywords:
brand; construction company; Goodwill; marketing; marketing strategies; ßrandßetaTM; Goodwill; marketing; marketingové strategie; stavební podnik; značka; ßrandßetaTM
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/206865