Název: Zjištění marketingových procesů stavebního podniku - srovnání ČR x zahraničí
Překlad názvu: Finding out the marketing processes of a construction company - a comparison of the Czech Republic and abroad
Autoři: Bezverhnii, Artur ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingové prostředí; marketingový výzkum; stavební podnik; stavební trh; construction company; construction market; marketing; marketing environment; marketing research

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206844

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-504397


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet