Název:
Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
The Proposal for Improving the Marketing Mix in the Selected Company
Autoři:
Leichmannová, Tereza ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení marketingového mixu ve společnosti TODOS Bratislava s.r.o. Práce je složená ze tří části a to teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zabývá definice základních pojmů spojených s marketingem, marketingovým mixem a tvoří ucelený teoretický rámec práce. Analytická část práce se věnuje charakteristice společnosti, popisu její současné situace, analýze vnějšího a vnitřního prostředí, marketingovému mixu a také výsledky výzkumu. Návrhová část práce obsahuje na základě výsledků z analytické části návrhy na zlepšení marketingového mixu.
The diploma thesis focuses on improvement regarding marketing mix in TODOS Bratislava s.r.o. company. The thesis is composed of three parts. There is the theoretical part, analytical part and part with suggestions. Theoretical part focuses on definitions and basics connected with marketing, marketing mix and forms a comprehensive theoretical framework of the work. Analytical part is dedicated to characteristics of the company, current status of the company, internal and external analysis, marketing mix and research results. The last part contains suggestions to improve the marketing mix based on results from the analytical part.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; Mckinsey 7S model; PEST analýza; podnik; Porterova analýza pěti sil; SWOT analýza; company; marketing; marketing mix; McKinsey 7S framework; PEST analysis; Porter's analysis of the five forces; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206075