Název:
Mezinárodní marketingový mix vinařství pro vstup na polský trh
Překlad názvu:
International Marketing Mix of the Winery for Entering the Polish Market
Autoři:
Sečka, Vojtěch ; Mikeska, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou současného stavu mezinárodního marketingového mixu Zámeckého vinařství Bzenec s.r.o., které se chystá vstoupit na polský trh. Práce specifikuje motivy vinařství pro vstup na polský trh, obsahuje návrhy vhodného vstupu na tento trh. Jejím součástí je také propracování mezinárodního marketingového mixu společnosti a na základě výzkumu v oblasti konkurenčních cen a nabídek, zejména v polském retailu, navrhnutí produktových řad vín, které budou na základě zjištění informací nejvíce vhodná pro polský trh.
This diploma thesis deals with the current state of the international marketing mix of Zámecké vinařství Bzenec s.r.o., which is about to enter the Polish market. The thesis specifies the motives of the winery for entering the Polish market, contains a proposal for a suitable entry into this market. Diploma thesis also includes the elaboration of company’s international marketing mix. Based on the research into competition pricing especially in the Polish retail, the most suitable product lines will be proposed for this type of market.
Klíčová slova:
marketing; mezinárodní marketingový mix; polský trh; Porterova analýza; SLEPTE analýza; SWOT analýza; international marketing mix; marketing; Polish market; Porter’s analysis; SLEPTE analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206011