Original title:
On-line marketingová komunikace
Translated title:
On-line marketing communication
Authors:
Dobešová, Michaela ; BA, Adriana Šilarová, (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se věnuje návrhu vhodné online marketingové komunikace vybrané společnosti. Úvodem práce bude představena teoretická část zabývající se vymezení několika důležitých pojmů. Na ni navazuje analýza současného stavu spočívající v analýze prostředí společnosti, marketingového a komunikačního mixu se zaměřením na online marketingovou komunikaci a provedení marketingového výzkumu. Na základě předchozích částí práce budou vypracovány vlastní návrhy řešení vhodné online marketingové komunikace této společnosti.
The diploma thesis deals with the design of a suitable online marketing communication of a selected company. The introduction of thesis introduces a theoretical part with the definition of several important terms. Next part is an analysis of the current state consisting in the analysis of the company's environment, marketing and communication mix with a focus on online marketing communication and the realization of marketing research. Based on the previous parts of the thesis will be developed own solutions for suitable online marketing communication of the company.
Keywords:
company; customer; marketing mix; marketing research; online marketing communication; marketingový mix; marketingový výzkum; online marketingová komunikace; společnost; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/205958