Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line marketing communication
Autoři:
Dobešová, Michaela ; BA, Adriana Šilarová, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se věnuje návrhu vhodné online marketingové komunikace vybrané společnosti. Úvodem práce bude představena teoretická část zabývající se vymezení několika důležitých pojmů. Na ni navazuje analýza současného stavu spočívající v analýze prostředí společnosti, marketingového a komunikačního mixu se zaměřením na online marketingovou komunikaci a provedení marketingového výzkumu. Na základě předchozích částí práce budou vypracovány vlastní návrhy řešení vhodné online marketingové komunikace této společnosti.
The diploma thesis deals with the design of a suitable online marketing communication of a selected company. The introduction of thesis introduces a theoretical part with the definition of several important terms. Next part is an analysis of the current state consisting in the analysis of the company's environment, marketing and communication mix with a focus on online marketing communication and the realization of marketing research. Based on the previous parts of the thesis will be developed own solutions for suitable online marketing communication of the company.
Klíčová slova:
marketingový mix; marketingový výzkum; online marketingová komunikace; společnost; zákazník; company; customer; marketing mix; marketing research; online marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205958