Název:
Návrh nové strategie expanze na kazašský trh pro české společnosti, nabízející produkty v oblasti těžebního průmyslu.
Překlad názvu:
Proposal of a new strategy of expansion into the Kazakh market for Czech companies offering products in the mining industry.
Autoři:
Mináriková, Kristýna ; Reif,, Jaroslav (oponent) ; Nestával, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nové strategie expanze na trh Kazachstánu pro české firmy zabývající se výrobou těžební techniky. Teoretická část shrnuje poznatky z dosavadních studií a literatury a vybrané analytické metody. Analytická část se dívá na současnou situaci české firmy z odvětví prostřednictvím jejího vnitřního a vnějšího prostředí. Návrhová část prezentuje doporučení nové strategie k úspěšnému prosazení se na trhu Kazachstánu.
This diploma thesis deals with the Proposal of a new strategy of expansion into the Kazakh market for Czech companies offering products in the mining industry. The theoretical part summarizes the findings from previous studies and literature and selected analytical methods. The analytical part looks at the current situation of Czech companies in the industry through their internal and external environment. The design part presents the recommendations of a new strategy for successful expansion into the market of Kazakhstan.
Klíčová slova:
Kazachstán; mezinárodní obchod; Strategie; SWOT analýza; těžební technika; vstup na zahraniční trh; entry to the foreign market; foreign trade; Kazakhstan; mining technology; Strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205956