Original title: Třídnické hodiny jako součást školní strategie podporující pohodu a pocit bezpečí žáků na základní škole.
Translated title: Form lessons as a part of school strategies supporting contentment and safety feeling in primary school pupils.
Authors: Hypšová, Nikola ; Kovaříková, Miroslava (advisor) ; Záhořová, Karolína (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2022
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: a form teacher; cententment; classroom; collective; empathy; form teacher lessons; friendship; health; problems; pupils; relations; safety; School; suppurtancy; bezpečí; empatie; klima; kolektiv; podpora; pohoda; třída; třídnické aktivity; Třídnické hodiny,škola; třídní učitel; vztahy; zdraví; žáci

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/172633

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-502578


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2022-06-12, last modified 2023-12-31


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share