Název:
Návrh podnikatelského konceptu startupu zabývajícího se automatizací a modernizací sportovišť
Překlad názvu:
The Business Concept of Start-up Dealing with Automation and Modernization of Sports Fields
Autoři:
Franc, Štěpán ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování životaschopného a škálovatelného konceptu podnikání zabývající automatizací a modernizací sportovních zařízení. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřující se na pojetí problematiky a metodologie u startupů a popis vybraných analyticko-výzkumných metod, které jsou pak následně použity v analytické části. Analytická část je zaměřena na validaci podnikatelské myšlenky s využitím metody Lean Canvas a provedení dalších analýz podnikatelského prostředí. Návrhová část obsahuje zvolenou strategii pro začínající startupový podnik, obchodní model a minimální životaschopný produkt s možností následného škálování u zákaznických segmentů.
The diploma thesis focuses on the processing of a viable and scalable business concept dealing with the automation and modernization of sports fields. The theoretical part contains a literary framework focusing on the concept of the problem and methodology in start-ups and a description of selected analytical-research methods, which are then used in the analytical part. The analytical part focuses on validating the business idea using the Lean Canvas method and conducting further analyses of the business environment. The proposal part contains the chosen strategy for the start-up business, the business model and the minimum viable product with the possibility of subsequent scaling with customer segments.
Klíčová slova:
analýza podnikatelského prostředí; Automatizované sportoviště; kvalitativní průzkum zákazníků; Lean Canvas; minimální životaschopný produkt; analysis of the business environment; Automated sport field; Lean Canvas; minimum viable product; qualitative customer research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205063