Original title:
Zavedení nové privátní značky kontaktních čoček na trh v České republice
Authors:
Hradilová, Alena ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Michálek, Lubomír (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou trhu kontaktních čoček v České republice, vyhodnocením procesu zavádění kontaktních čoček privátní značky společnosti FOKUS optik na trh a dále upozorňuje na faktory, které negativně nebo pozitivně ovlivnily celkové výsledky tohoto procesu. Na základě zjištěných skutečností je formulován optimální postup při vytváření marketingové strategie pro zavádění kontaktních čoček privátní značky na trh v České republice.
Keywords:
analýza trhu; kontaktní čočky; marketing; marketingová strategie; privátní značka; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4847