Název:
Zavedení nové privátní značky kontaktních čoček na trh v České republice
Autoři:
Hradilová, Alena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Michálek, Lubomír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato práce se zabývá analýzou trhu kontaktních čoček v České republice, vyhodnocením procesu zavádění kontaktních čoček privátní značky společnosti FOKUS optik na trh a dále upozorňuje na faktory, které negativně nebo pozitivně ovlivnily celkové výsledky tohoto procesu. Na základě zjištěných skutečností je formulován optimální postup při vytváření marketingové strategie pro zavádění kontaktních čoček privátní značky na trh v České republice.
Klíčová slova:
analýza trhu; kontaktní čočky; marketing; marketingová strategie; privátní značka; značka
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4847