Název: Aplikace marketingového mixu na příkladu firmy Optik Otava
Překlad názvu: The application of marketing mix - case study
Autoři: Otavová, Petra ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Sieber, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/17142

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-499976


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet