Název: Využití klastrovacích technik při monitorování inzerce
Překlad názvu: Clustering techniques for ads monitoring
Autoři: Dzetkulič, Tomáš ; Kolman, Petr (vedoucí práce) ; Kára, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/13261

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-498706


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet