Název:
Strategie podniku
Překlad názvu:
Strategy of company
Autoři:
BLÁHOVÁ, Iveta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Strategie podniku je jedním z nejdůležitějších dokumentů každého podniku, který stanovuje konkrétní cíle podnikání a cesty, jak těchto cílů dosahovat. Cílem bakalářské práce je posouzení hospodaření vybraného podniku jako podklad pro vypracování nebo i změnu podnikové strategie. Následná doporučení by měla vést ke zlepšení případných problémů společnosti. Hodnocení společnosti probíhalo na základě výpočtů ukazatelů finanční analýzy, analýzy vnějšího prostředí, STEP analýzy, SWOT analýzy a modelu řízení.The subject of this bachelor paper was elaboration of a business strategy for selected company. The main purpose was to evaluate the business of the company in order to prepare or change its strategy. Methods used for evalution of the position of the company: financial analysis, analysis of external environment, STEP analysis, SWOT analysis, operating model. All processed information related to periods 2006 and 2007.
Klíčová slova:
analýza vnějšího prostředí; finanční analýza; hodnocení investic; model řízení; STEP analýza; Strategie; SWOT analýza; analysis of external environment; appraisal of investments; financial analysis; operating model; STEP analysis; Strategy; SWOT analysis Citace: BLÁHOVÁ, Iveta. Strategie podniku. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9226