Original title:
Využití internetových influencerů jako nástroj marketingu
Translated title:
Online influencer marketing
Authors:
Ehrenbergerová, Nicole ; Klimeš, David (advisor) ; Zezulková, Markéta (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencerů a jejich využití jako nástroj marketingu. Klade si za cíl prozkoumat, jak by měl influencer marketing v ideálním případě práci je nejdříve vymezen pojem marketing a jeho tradiční dalších nástupem doby internetu mění nejen marketing, ale i postoj spotřebitelů vůči médiím. Následující kapitoly popisují fenomén influencerů a jejich spolupráce se značkami, tedy influencer marketing. Práce poskytuje přehled nejdůležitějších faktorů, které při vytváření kampaně s influencerem značka řeší, a doporučuje, jak k nim přistupovat, aby byla kampaň úspěšná. To je v práci podloženo kromě akademických zdrojů i rozhovory odborníky na české scéně, zakladate Erikem Salte, a Jakubem Maříkem z praktické části práce je zpracován dotazník, který odkrývá, jak na spolupráce influencerů se značkami nahlíží jejich fanoušci. případové studii, která popisuje spolupráci českých blogerek se značkou Kari Traa.marketing in it's - Jakub Mařík from BSNAP agency. Using a questionnaire, the thesis also examines how influencers' audience views their brand collaborations. In the last part of the thesis, a case study
Keywords:
blogs; Influencer; influencer marketing; Instagram; new media; opinion leaders; social networks; YouTube; blogy; influencer; influencer marketing; Instagram; nová média; názoroví vůdci; sociální sítě; YouTube
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/94602