Original title: Hodnocení připravenosti dětí na zahájení povinné školní docházky pedagogickou veřejností a rodinou
Translated title: Assessment of the readiness of children at compulsory school teaching public and family
Authors: Kopecká, Lucie ; Kropáčková, Jana (advisor) ; Valentová, Lidmila (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: adaptation; cooperation between educational institutions and families; family; family education; nursery and elementary school cooperation; postponement of school; preparatory class; preschool child; school preparedness; school ripeness; student; teacher; the requirements imposed on primary school child; adaptace; dítě předškolního věku; odklad školní docházky; požadavky ZŠ kladené na dítě; přípravná třída; rodina; rodinná výchova; spolupráce MŠ se ZŠ; spolupráce vzdělávacích institucí a rodiny; učitel; školní připravenost; školní zralost; žák

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/66691

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-495295


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-09


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share