Název:
Sociální event marketing v neziskovém sektoru: případová studie Do práce na kole 2013
Překlad názvu:
Non-profit event marketing: case study of Do práce na kole 2013
Autoři:
Nevšímal, Richard ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce Sociální event marketing v neziskovém sektoru: případová studie Do práce na kole 2013 si klade za cíl vykreslit specifické prostředí motivačních kampaní podporujících rozvoj cyklistické dopravy jakožto průsečík několika polí komunikační teorie a praxe. Studovaným případem je událost Do práce na kole (DPNK) pražské neziskové organizace Auto*Mat, která spojuje sociální a zážitkový (resp. event) marketing, přičemž zahrnuje prvky CSR, firemní kultury a gamifikace. Práce popisuje specifika celkové problematiky UCC (Urban Commuter Cycling) a podpůrné trendy ve společnosti a především se vyjadřuje k aspektům komunikace, které byly dle autora zanedbány v kampani DPNK. Práce předesílá okolnosti, historii a komunikační cíle eventu Do práce na kole 2013, který je dále analyzován na základě jeho konceptu a realizace. Analyzuje jeho hlavní zaměření a polemizuje nad možnostmi rozvoje komunikační strategie.The thesis Social Event Marketing in Non-Profit Sector: Case Study of Do práce na kole 2013 aims to illustrate the specific environment of motivational campaigns supporting the growth of urban cycling. The grounds of UCC (Urban Commuter Cycling) act as a crossection of several communication theory and practice fields, which are examined. The non-profit Do Práce Na Kole (Bike To Work) campaign acts as an example, threading together social and event marketing, while encompassing aspects of CSR, company culture and gamification. This work describes the characteristics of the overall UCC problematic and the connected social trends, the author describes aspects of communication, that have been overlooked or might have been developped further. This work draws out the specifications, the history and communicational goals of Do Práce Na Kole 2013, the event is further analysed based on it's concept and realisation. It analyses it's main focus and lays ground for possible ways of development of it's communication strategy
Klíčová slova:
Auto*Mat; do práce na kole; Event marketing; komunikace; rozvoj cyklistické dopravy; sociální marketing; zážitkový marketing; Auto*Mat; bike to work; communication; Event marketing; social marketing; urban commuter cycling development