Original title:
Nástroje politického marketingu a analýza jejich využití v předvolební kampani ODS do zlínského zastupitelstva
Translated title:
Implements of political marketing and analyse of their usage in election campaign ODS in election to the corpotation of Zlin country
Authors:
Strašáková, Dita ; Boučková, Jana (advisor) ; Vlčková, Simona (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce pojednává o politickém marketingu. Konkrétně analyzuje předvolební kampaň ODS při volbách do zastupitelstva Zlínského kraje se zaměřením na využití nosičů komunikace.This dissertation discuss about political marketing. Analyzes election campaign ODS in election to the corpotation of Zlin country especially use of carriers of communations.
Keywords:
carriers of communations.; election; political marketing; nosiče komunikace; politický marketing; volby
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8926