Název: Design jako marketingový nástroj, jeho role a vnímání u veřejnosti
Překlad názvu: Design as a marketing instrument, its role and consumer sensation
Autoři: Kostík, Ondřej ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Simmová, Hilda (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: design; marketing; spotřebitel; consumer; design; marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8924

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4914


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet