Název:
Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě
Překlad názvu:
A marketing plan Aquapark Plovarna Hranice na Morave
Autoři:
Horák, Lubomír ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě Cíle práce: Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán zaměřený na hlavní skupiny zákazníků aquaparku Plovárny Hranice na Moravě. Tvorba tohoto plánu, by měla sloužit k efektivnějšímu využití sportovního zařízení a ke strategickému naplánování přístupu k jednotlivým skupinám zákazníků, tzn. děti do 6 let, mládež, studenty, dospělé, seniory, rodiče s dětmi do 6 let, ZTP/P, návštěvníky kurzů a ostatní návštěvníky. Mezi vedlejší cíle patří identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek aquaparku, prozkoumání variant marketingové strategie a získání zpětné vazby na marketingový mix od zákazníků aquaparku. Uvedené cíle v podstatě navazují na hlavní cíl, tedy mají s tímto hlavním cílem přímou souvislost. Metody: Od vedení aquaparku byla získána výroční zpráva, dále pak interní směrnice, a také bylo umožněno uskutečnění primárního sběru dat se zaměstnanci, který měl podobu polostrukturovaného rozhovoru se třemi pracovníky aquaparku. Dále byly použity metody analýzy, syntézy, komparace a ankety. Analýza byla provedena prostřednictvím prostudování primárních zdrojů informací, SWOT analýzy a situační analýzy. Objektem komparace byly konkurenční subjekty, při této metodě bylo využito veřejně dostupných údajů z webových stránek...Title: A marketing plan Aquapark Plovarna Hranice na Morave Targets: The main objective is to create a marketing plan focusing on key groups of customers Aquapark Plovarna Hranice na Morave. Making this plan should serve to more efficient use of the sports facilities and a strategic planning approach to individual customer groups - children under 6 years of age, youth, students, adults, seniors, parents with children up to 6 years, visitors courses and other visitors. The secondary objectives include identifying opportunities, threats, strengths and weaknesses waterpark, exploring variations marketing strategies and obtain feedback on the marketing mix from customers waterpark. The objectives stated in essence, linked to the main objective, therefore, have the primary objective correlate. Methods: By keeping the water park was acquired annual report, as well as internal guidelines, and also allow implementation of primary data collection with staff who had a form of semi-structured interview with three staff waterpark. Others have used the methods of analysis, synthesis, comparison and polls. The analysis was conducted through studying the primary sources of information, SWOT analysis and situational analysis. The object of comparison were competing entities, this method has been used publicly available...
Klíčová slova:
akční plán; Aquapark Plovárna Hranice na Moravě; marketing; marketingový plán; situační analýza; SWOT analýza; action plan; Aquapark Plovarna Hranice; marketing; marketing plan; situational analysis; SWOT analysis