Original title:
Brand equity v kategorii jogurtů na českém trhu.
Translated title:
Brand equity in yoghurts product category on Czech market
Authors:
Flodrová, Tereza ; Postler, Milan (advisor) ; Harmon, Lenka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zabývá přístupy k měření hodnoty / ekvity značky z pohledu zákazníka a firmy. V praktické části analyzuje ekvitu vybraných značek jogurtů metodami Equity Builder a Brand Power a formuluje doporučení pro rozvoj ekvity jednotlivých značek.Thesis deals with the subject of brand value / equity. In the application part equity of selected brands of yoghurts is measured using Equity Builder and Brand Power methodologies and recommendations for their brand equity growth are given.
Keywords:
brand equity; brand value; joghurts; ekvita značky; hodnota značky; jogurty
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8898