Název:
Reklama a její vliv na konkrétní firmu
Překlad názvu:
Advertising and its influence on the company
Autoři:
BÍNOVÁ, Hana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit stávající situaci v oblasti reklamy ve vybrané firmě (Greenhouse, s. r. o.) s případným návrhem na zlepšení. V rámci bakalářské práce bylo provedeno dotazníkové šetření zkoumající preferenci vybraného segmentu v oblasti reklamních prostředků. Dále byla zkoumána oblast stávajících reklamních prostředků restaurace a jejich vliv na zákazníky. Z porovnání těchto dvou analýz vzešel návrh na zlepšení stávající situace v podobě efektivnějšího rozsevu letáků.My bachelor thesis was focused on the situation in advertising of the chosen company. There was made a questionnary survey which has proved which type of advertising are prefered by a selected segment of the market. Next step was to suggest how to improve the current situation.
Klíčová slova:
reklama; reklamní média; reklamní prostředky; advertising; analysis of the segment of the market Citace: BÍNOVÁ, Hana. Reklama a její vliv na konkrétní firmu. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12401