Název:
Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku
Překlad názvu:
The role of marketing at formation of adventure tourist trade´s products in the Pribram City and environs
Autoři:
HARTLOVÁ, Jana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této diplomové práce s názvem "Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku" je zhodnotit roli marketingu při tvorbě nového zážitkového produktu cestovního ruchu na Příbramsku. Dílčími cíly jsou analýza cestovního ruchu na Příbramsku, návrh vhodné spolupráce při tvorbě a realizaci nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu, návrh propagačního materiálu pro nový produkt. Na počátku diplomové práce je úvod. Dále je v práci popsána metodika práce a jsou stanoveny hypotézy, které jsou pak v závěru potvrzeny nebo vyvráceny. Následují teoretická část (kapitola Literární rešerše), v níž jsou vymezeny pojmy spojené s tématem diplomové práce a analyticko-syntetická část (kapitola Vlastní práce a Závěr). V kapitole Vlastní práce jsou provedeny analýzy týkající se vymezeného území, konkrétně jsou to: analýza potenciálu cestovního ruchu na straně nabídky, SWOT analýza a analýza potenciálu cestovního ruchu na straně poptávky. Součástí kapitoly je také návrh nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu a zhodnocení role marketingu při jeho tvorbě z hlediska marketingových nástrojů. Main aim of this thesis "The role of marketing at formation of adventure tourist trade´s products in the Pribram City and environs" is to valorize the role of marketing at formation of new adventure tourist trade´s product in the Pribram City and environs. Partial aims are analysis of tourist trade in the Pribram City and environs, proposal of suitable cooperation at production and realization of new product in the area of adventure tourism and proposal of avertising material for a new product. At the beginning of thesis there is an introduction. Further there is described methodology of work and there are given hypotheses, that are confirmed or disproved at the close. In following theoretic part (chapter Literary background research), there are determinate notions pair with subject of thesis and analytic-synthetic part (chapter Personal work and Close). In chapter Personal work there are effected analyses concerning of determinate territory, in the concrete there are: analysis of potential of tourist trade on the side of offer, SWOT analysis and analysis of potential of tourist trade on the demand side. Proposal of new product in the area of adventure tourism and estimation of the role of marketing at its production in light of marketing tools part of chap is also.
Klíčová slova:
Event marketing; Marketing cestovního ruchu; Marketingový mix v cestovním ruchu; Produkt cestovního ruchu; Tvorba balíčku služeb (tvorba package); Zážitkový cestovní ruch; Zážitkový produkt cestovního ruchu/ produkt zážitkového cestovního ruchu; Adventure tourism; Adventure tourist product; Event marketing; Marketing mix in tourism; Marketing of tourism; Packaging; Tourist product Citace: HARTLOVÁ, Jana. Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12172