Název:
Struktura, zásady a cíle systému odměňování dané obchodní společnosti
Překlad názvu:
The structure, objects and principles of the current reward system of the company
Autoři:
KOUCKÁ, Silvie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat strukturu, cíle a zásady současného systému odměňování společnosti dm drogerie markt s.r.o. a na základě zjištěných poznatků případně navrhnout možná zlepšení tohoto systému.The object of this thesis is the analysis of the structure, objects and principles of the current reward system of the company dm drogerie markt Ltd. and to propose possible innovations to it on the basis of my findings.
Klíčová slova:
benefity; motivace; mzda; mzdový systém; odměňování; zaměstnanecké výhody; benefit; motivation; payment; performance; reward system; wage Citace: KOUCKÁ, Silvie. Struktura, zásady a cíle systému odměňování dané obchodní společnosti. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11867