Název:
Analýza regionálního prodeje biopotravin v rámci specializovaných prodejen
Překlad názvu:
Analysis of Regional Forms Biofood Selling in Specialized Shops of Health Food
Autoři:
PETROUŠKOVÁ, Romana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Biopotraviny jsou v současné době u spotřebitelů stále oblíbenější. Důvodem tohoto zvyšujícího zájmu je vyšší povědomí o těchto potravinách a větší dostupnost jejich prodeje. Specializované prodejny {\clq}qzdravé výživy``se tak stávají významným místem prodeje biopotravin, předávání zkušeností a získávání nových informací.Hlavním cílem práce je analýza prodeje biopotravin v rámci specializovaných prodejen "zdravé výživy", zejména strategie prodeje biopotravin, sortimentní skladby, podmínek a kultury prodeje, s ohledem na vývoj za poslední dva roky. Výstupem analýzy je vymezení silných a slabých stránek prodeje a komparace poptávky specializovaných prodejen s nabídkou regionální produkce. Nowadays the organic food is more and more preferred part of our consumption. The reasons of this situation are better knowledge of these products and easier ways how to buy them. Specialized organic food salesrooms become very important place of organic food sale, place of experience transfer and new information learning.The main aim of this thesis has been the organic food sales analysis in specialized organic food salesrooms, especially organic food sales strategy, assortment of goods, sales conditions and sales culture in reference to last two years. The results of the analysis are the detection of strengths and weaknesses of organic food sale and demand comparison of regional production offer in specialized organic food salesrooms.
Klíčová slova:
Biopotraviny; dotazníkové šetření; prodej biopotravin; regionální aspekty; specializované prodejny; organic food; questionnaire enquiry; regional aspects; sale of organic food; specialized shops Citace: PETROUŠKOVÁ, Romana. Analýza regionálního prodeje biopotravin v rámci specializovaných prodejen. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11792