Original title: Výuka anglického jazyka u dětí se specifickými poruchami učení na 1.stupni základních škol
Translated title: English Instruction for Children with Specific Learning Disabilities in the Lower Grades of Primary Schools
Authors: Beranová, Andrea ; Kucharská, Anna (advisor) ; Májová, Ludmila (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Abstract: Diplomová práce "Výuka anglického jazyka u dětí se specifickými poruchami učení na 1 .stupni základních škol" se v teoretické části zabývá obecnými informacemi o specifických poruchách, psychologickým pozadím výuky cizího jazyka jako takového a problematiky výuky cizích jazyků u dětí se specifickými poruchami učení. V této kapitole se zejména zaměřuje na zmapování oblastí problémů a jejich projevů ve výuce. V praktické části je práce zaměřena na zjišťování názorů rodičů, týkajících se domácí přípravy na hodiny cizího jazyka za účelem zmírnění obtíží, které se mohou u dětí projevovat. Dále také se snaží zjistit názory dětí samotných a v neposlední řadě i přístup učitelů k výuce cizího jazyka u dětí se specifickými poruchami. V přílohách jsou uvedeny některé ukázky vyplněných dotazníků rodičů a dětí, otázky, které byly pokládány učitelům a seznam elektronických zdrojů materiálů pro výuku cizích jazyků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/3821

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-482913


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-08


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share