Název:
Vznik a budování značky Partners v letech 2007-09
Překlad názvu:
Creation and brand building of the Partners in 2007-09
Autoři:
Daxnerová, Markéta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Vznik a budování značky Partners v letech 2007-09" pojednává o budování a komunikaci značky Partners od jejího vzniku v červenci 2007 do konce roku 2009. Společnost Partners je firma zabývající se finančním poradenstvím, která si přes své krátké působení vybudovala silné postavení na trhu. Cílem mé práce je popsat proces budování značky této společnosti a roli marketingové komunikace v něm.Bachelor thesis "Creation and brand building of the Partners in 2007-09" deals with building and communication of the brand Partners from its creation in July 2007 to the end of 2009. The Partners is the company engaged in financial consulting and despite a short presence in the market has built a strong position among its competitors. The purpose of this thesis is to describe a process of brand building of this company and the role of marketing communication in this process.