Název:
Cause Related Marketing, jeho typy a příklady z českého prostředí
Překlad názvu:
Cause Related Marketing, it's Types and Examples from the Czech Environment
Autoři:
Kalná, Petra ; Dohnalová, Marie (vedoucí práce) ; Matyáš, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce pojednává o Cause Related Marketingu jako způsobu spolupráce neziskové organizace a obchodní společnosti v českém prostředí. Na základě odborné typologie zkoumám přítomnost jednotlivých typů Cause Related Marketingu u nás. Mým cílem je nejen prozkoumat výskyt těchto typů, ale také analyzovat jejich zastoupení a určit, který je případně tím převažujícím. V empirické části práce představuji konkrétní Cause Related Marketingové kampaně spolu se zaměřením na jejich prezentaci na webových stránkách neziskových organizací a jejich partnerských firem. S ohledem na internetovou prezentaci této spolupráce hledám souvislosti vypovídající o iniciativě, kterou subjekty v rámci kampaně vyvíjí. Výstupem diplomové práce je vyhodnocení výzkumu, doporučení pro ziskové i neziskové organizace a kritické zhodnocení této tematiky.The diploma thesis deals with Cause Related Marketing as the way of cooperation of a nonprofit organization and commercial company in the Czech environment. The presence of different types of Cause Related Marketing in the Czech Republic was investigated on the basis of the expert typology. My goal is not only to investigate the occurrence of these types, but also to analyze their representation and to determine which type prevails. In the empirical part I present concrete Cause Related Marketing campaigns with focus on their presentation on the websites of nonprofit organizations and their partner companies. Considering the website presentation of this cooperation I look for connections demonstrating the initiative that entities pursue during the campaign. The outcome of the diploma thesis is the research evaluation, recommendations for profit and nonprofit organizations and critical evaluation of this issue.
Klíčová slova:
Cause Related Marketing; CRM; CSR; nezisková organizace; partnerství; propagace; společenská odpovědnost firem; spolupráce; Cause Related Marketing; cooperation; Corporate Social Responsibility; CRM; CSR; nonprofit organization; partnership; promotion