Název:
Využití vizuální zpětné informace při nácviku vybraných herních činností v házené
Překlad názvu:
Use of visual feedback in the training of selected individual gaming activities in handball
Autoři:
Mlsna, Martin ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Táborský, František (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] 4 Abstrakt Cílem diplomové práce je sledování a následné vyhodnocení rozdílného vývoje hráčů házené. Výzkum je zaměřen na nácvik vybraných herních činností jednotlivce, které jsou zdokumentovány videokamerou. Hráči jsou rozděleni do dvou skupin. Jedna skupina má možnost zpětné vazby za pomoci videozáznamu. Druhá skupina plní roli kontrolní a její trénink není videozáznamem ovlivněn. Základní metodou, kterou používáme k získání potřebných výsledků, je kvalitativní analýza a vyhodnocení pohybové analýzy na základě videozáznamů získaných během mého výzkumu. Získané výsledky jsou zaznamenány do tabulek a grafů podle numerických a párově srovnávacích škal doplněné verbální charakteristikou. Název: Využití vizuální zpětné informace při nácviku vybraných herních činností v házené. Klíčová slova: Házená, herní činnosti jednotlivce, didaktika, diagnostika, náhodný výběr, pohybová analýza, videozáznam.5 Abstract The aim of thesis is the obesrvation and resutling evaluation of different development of handball players. The research is aimed at practising selected gaming activities of an individual player, which are documented with a video camera. Players are divided into two groups. One group has the possibility of feedback with the help of video. The second group is performing the role of control anf the training is not affected by the video. The basic method that we use to obtain the necessary results is qaulitative analysis and evaluation of kinetic analysis based on the video obtained during my research. The results are recorded in tables and graphs according to numeric and a pair comparing scales, accompained by verbal response. Title: Use of visual feedback in the training of selected individuals gaming activities in handball. Key words: Handball, game activities of individuals, didactics, diagnostics, random sample, kynematic analysis, videorecording.