Original title: Diagnostika úrovně porozumění číslu jako počtu u předškolních dětí
Translated title: Diagnosis of preschool children's ability to understand quantitative property of numbers
Authors: Jůzková, Marie ; Chvál, Martin (advisor) ; Kaslová, Michaela (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2016
Language: cze
Keywords: diagnosis of preschool children; number as a quantity; preschool mathematics; understanding of number; diagnostika dětí předškolního věku; porozumění číslu; předmatematické představy; číslo jako počet

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/74146

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-480318


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-08


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share