guest ::
login
Digital Repository
Search
Submit
Help
About
Home
>
Academic theses (ETDs)
>
Bachelor's theses
> Diagnostika úrovně porozumění číslu jako počtu u předškolních dětí
Information
Files
Original title:
Diagnostika úrovně porozumění číslu jako počtu u předškolních dětí
Translated title:
Diagnosis of preschool children's ability to understand quantitative property of numbers
Authors:
Jůzková, Marie
;
Chvál, Martin
(advisor) ;
Kaslová, Michaela
(referee)
Document type:
Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze
Keywords:
diagnosis of preschool children
;
number as a quantity
;
preschool mathematics
;
understanding of number
;
diagnostika dětí předškolního věku
;
porozumění číslu
;
předmatematické představy
;
číslo jako počet
Institution:
Charles University Faculties (theses) (
web
)
Document availability information:
Available in the Charles University Digital Repository.
Original record:
http://hdl.handle.net/20.500.11956/74146
Permalink:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-480318
The record appears in these collections:
Universities and colleges
>
Public universities
>
Charles University
>
Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs)
>
Bachelor's theses
Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-08
Similar records
No fulltext
Export as
DC
,
NUŠL
,
RIS
Share