Název: Věk konzumu: konvergence reklamy a redakčních článků v časopisech pro ženy
Překlad názvu: The Age of Consumerism: The Convergence of Advertising and Editorials in Women's Magazines
Autoři: Jandík, Martin ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Křížek, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Klíčová slova: konzumní společnost; marketingová komunikace; reklamní apel; časopisy pro ženy; advertising appeal; consumer society; marketing communication; women's magazines

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/51601

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-479820


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet