Název:
Marketingová komunikace KDU-ČSL ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v květnu 2010
Překlad názvu:
Marketing Communication of Political Party KDU-ČSL in Elections to the Chamber of Deputies in May 2010
Autoři:
Kubešová, Eliška ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce Marketingová komunikace KDU-ČSL ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v květnu 2010 analyzuje komunikaci strany KDU-ČSL před těmito volbami. Práce rozebírá v první části stranu jakožto značku, její pozici na politické scéně, její voličskou obec, program, působení a další atributy. Další část je věnována nejen předvolební kampani, ale také veškeré ostatní komunikaci v předvolebním období; tato kapitola je rozdělena podle rozličných komunikačních kanálů. Následuje zhodnocení komunikace a možné důvody, proč KDU-ČSL nebyla v příslušných volbách úspěšná. Práce také obsahuje doporučení, která by v budoucnu mohla pomoci k lepšímu volebnímu výsledku a k návratu do Poslanecké sněmovny, včetně návrhů na vhodná komunikační témata.Bachelor thesis Marketing Communication of Political Party KDU-ČSL in Elections to the Chamber of Deputies in May 2010 analyzes communication led by the party KDU-ČSL before these elections. In the first part, it focuses on the party itself, its position on Czech political scene, characteristics of its voters, program, behavior and other attributes. Furthermore, it deals not only with the official campaign, but also with other communication that was performed by KDU-ČSL before the elections; this includes for example appearances in media, public relations or controversial issues of party members. Evaluation of the communication follows, along with possible reasons why KDU-ČSL was unsuccessful in these elections. In the last part, the thesis contains suggestions that could in the future possibly lead to better results in elections and to re-entry to Chamber of Deputies.
Klíčová slova:
kampaň; KDU-ČSL; parlament; Politický marketing; volby; campaign; elections; KDU-ČSL; parliament; Political marketing