Název:
Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie
Překlad názvu:
Marketing plan of Prague Sports Union
Autoři:
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie Cíl práce: Cílem této diplomové práce bylo vytvoření návrhu marketingového plánu pro Pražskou tělovýchovnou unii, včetně analýz vnějšího a vnitřního prostředí s úmyslem zlepšit prosperitu této organizace pomocí marketingových aktivit. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovory a panel expertů) bylo využito i metody kvantitativní (písemné a elektronické dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření a z panelu expertů byla zpracována v praktické části této diplomové práce. Spolu s náměty z rozhovorů byla na základě těchto výsledků zvolena marketingová strategie a vhodná skladba nástrojů marketingového mixu, sloužící k dosažení marketingových cílů organizace. Klíčová slova: marketingový plán, marketingový mix, Pražská tělovýchovná unie, PTU Praha, sportovní organizace, nezisková organizace, PEST, SWOTTitle: Marketing plan of PTU Praha Objectives: The main goal of this diploma thesis was to create a marketing plan for PTU Praha, including analyses of external and internal surroundings. The reason was to propose a concept for that organisation to increase its prosperity by marketing activities. Methods: Both methods of analyses, qualitative (interview and expert pannel) and quantitative (written or electronic survey), were used. Results: Data acquired from qualitative analysis was utilized and summarised in the results section of this diploma thesis. Based on those results and gathered information from interviews the best stratégy with optimal composition of markeing-mix tools has been chosen. Key words: Marketing plan, marketing mix, Prague Sports Union, PTU Praha, sport organization, non-profit organization, PEST, SWOT
Klíčová slova:
marketingový mix; marketingový plán; nezisková organizace; PEST; Pražská tělovýchovná unie; PTU Praha; sportovní organizace; SWOT; marketing mix; marketing plan; non-profit organization; PEST; Prague Sports Union; PTU Praha; sport organization; SWOT