Original title: Ergoterapie jako významný aspekt podpory procesu integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou
Translated title: Ergotherapy as Major Aspect of Support for Integration Process of Pupil with Cerebral Palsy
Authors: Vojtíšková, Soňa ; Soudná, Kateřina (advisor) ; Kopecká, Magdalena (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Abstract: Název práce: Ergoterapie jako významný aspekt podpory procesu integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou Název práce v anglickém jazyce: Ergotherapy as Major Aspect ofSupport for Integration Process ofPupil with Cerebral Palsy Cíle práce: Shrnutí dostupných informací o ucelené rehabilitaci, se zaměřením na ergoterapii a její význam v procesu integrace. Předmětem pozorování byl průběh ergoterapie u žáka s dětskou mozkovou obrnou, konkrétní využití pomůcek, jejich pomoc k vytváření podmínek pro integraci a závěrečné vyhodnocení pozorování. Metoda: Byla provedena metoda pozorování a také metoda testování. Výsledky: Ergoterapeutické postupy a pomůcky přispívají ke stimulaci a aktivaci pohybového aparátu, psychiky, kognitivních funkcí a smyslového vnímání. Napomáhají tak k podpoře integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou. Klíčová slova: dětská mozková obrna, ucelená rehabilitace, ergoterapie, integrace, Jedličkův ústav, sebeobsluha

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/13866

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-478422


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-08


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share