Original title:
Marketing a management sportovních akcí: Projekt Nike Premier Cup
Translated title:
Management and marketing of sporting events: Nike Premier Cup Project
Authors:
Nedbal, Jakub ; Malecha, Petr (advisor) ; Hůlovec, Tomáš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název práce: Management a marketing sportovních akcí: projekt Nike Premier Cup Cíle práce: Prezentovat návrh propagační kampaně pro sportovní akci Nike Premier Cup a předložit nástin možných zlepšení pro budoucí ročníky na základě analýzy minulých ročníků. Metody: Informace pro konečnou analýzu budou získávány pomocí interview, pozorování, popisné analýzy a analýzy SWOT. Výsledky: Propagační kampaň, návrhy na zlepšení, program finálového dne Klíčová slova: Analýza SWOT, propagace, management, marketing, Nike Premier Cup, SPORT INVEST MarketingTitle: Management and marketing ofsporting events: Nike Premier Cup project Points of thesis: Publish the Nike Premier Cup promotion campaign project and point out improvement possibilities for upcoming years based on analysis ofpast and present state. Methods: Data will be obtained by interview, observation, description analysis and SWOT analysis Results: Promotion campaign, improvement possibilities, final day schedule Keywords: SWOT analysis, promotion, management, marketing, Nike Premier Cup, SPORT INVEST Marketing
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/813