Original title:
Propagační strategie sportovních vozů Škoda
Translated title:
Promotion strategies of Skoda sport cars
Authors:
Griger, Michal ; Malecha, Petr (advisor) ; Šíma, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Abstract:
Název práce: Propagační strategie sportovních vozů Škoda Název práce v angličtině: Promotion strategies of Skoda sports cars cne práce: Analýza propagačních strategií sportovních vozů na trhu v české republice. Navrhnout vzor pro reklamní kampaně sportovních vozů. Navrhnout, jak lépe propagovat sportovní vozy. Metoda: V práci jsem použil metody kvantitativního a kvalitativního sběru údajů. Výsledky: Navrhují hodnocení komunikačních účinků reklamních kampaní. Navrhují model propagační strategie sportovních vozů s využitrm různých komunikačních médií. Kličová slova: reklama, marketing, značka, produkt, sportovní automobil, komunikace, image Abstrakt Ve své práci se zabývám tématem propagace sportovních vozů Škoda. Nejprve jsem zpracoval teoreticko-metodologická východiska. Z těchto podkladů poté vychází analytická část, ve které jsem rozebral jednotlivé reklamní kampaně již existujících sportovních vozů Škody. V úvodu syntetické části jsem navrhl model, podle kterého by se mohla hodnotit daná reklamní kampaň na tyto vozy. V druhé části syntetického celku je uveden mnou navržený vzor- model - pro případnou propagační strategii sportovních vozů v ČR. Z něj by poté mohla být odvozena konkrétní reklamní kampaň na nově uváděný sportovni vůz na trh. Abstract ln my thesis I have done a research of the promotion...
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/806