Original title: Reklama jako nástroj komunikačního mixu
Translated title: Advertising as a tool of communication mix
Authors: DUFKOVÁ, Iva
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertisement; advertising; advertising budget; campaign; marketing; marketing communications; place; price; product; promotion; cena; distribuční cesty; marketing; marketingová komunikace; produkt; reklama; reklamní kampaň; reklamní rozpočet
Citation: DUFKOVÁ, Iva. Reklama jako nástroj komunikačního mixu. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15000

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-47601


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share