Název:
Řízení značky a výzkum značky Škoda
Překlad názvu:
Brand management and research of Brand Name Škoda
Autoři:
LANG, Petr Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum značky automobilů Škoda z pohledu jejich opakované koupě a navrhnout opatření pro zvýšení věrnosti spotřebitelů ke značce.The aim of this thesis is was to perform a marketing research in the area of the possibilities of car purchase repetiveness of the brand Škoda and to design actions to improve and to strengthen the brand loyalty. The data needed for this thesis were collected by the means of the online field-research. The suggested means of the brand loyalty improvement are result of the data output of the research.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; věrnost značce; řízení značky; Škoda Auto; brand loyalty; brand management; marketing research; Škoda Auto Citace: LANG, Petr. Řízení značky a výzkum značky Škoda. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12118