Original title:
Řízení značky a výzkum značky Škoda
Translated title:
Brand management and research of Brand Name Škoda
Authors:
LANG, Petr Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum značky automobilů Škoda z pohledu jejich opakované koupě a navrhnout opatření pro zvýšení věrnosti spotřebitelů ke značce.The aim of this thesis is was to perform a marketing research in the area of the possibilities of car purchase repetiveness of the brand Škoda and to design actions to improve and to strengthen the brand loyalty. The data needed for this thesis were collected by the means of the online field-research. The suggested means of the brand loyalty improvement are result of the data output of the research.
Keywords:
brand loyalty; brand management; marketing research; Škoda Auto; marketingový výzkum; věrnost značce; řízení značky; Škoda Auto Citation: LANG, Petr. Řízení značky a výzkum značky Škoda. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/12118