Název: Značky: kulturní inženýři, kulturní pijavice nebo kulturní zprostředkovatelé? Zkoumání vztahu mezi kulturou, značkami a spotřebiteli
Překlad názvu: Brands: cultural engineers, cultural leeches or cultural mediators? The exploration of the relationship between culture, brands and consumers
Autoři: Vraždová, Tamara ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Kotík, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: eng

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/27128

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-474704


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet