Název: Marketingová strategie řízení vesnické školy v konkurečním prostředí škol městských
Překlad názvu: Marketing strategy of the village primary school management within the competitive background created by the town primary schools
Autoři: Šulcová, Karin ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Nosková, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurenční nevýhoda; konkurenční výhoda; marketingová strategie; málotřídní škola; Vesnická škola; competition advantage; competition disadvantage; marketing strategy; small one room school; Village school

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/44538

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-474220


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet