Název:
Národní fotbalový stadion a postoj veřejnosti k jeho výstavbě
Překlad názvu:
National football arena issue and public attitude to its construction
Autoři:
Topinka, Jiří ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Tvaroh, Stanislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Národní fotbalový stadion a postoj veřejnosti k jeho výstavbě Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit postoj veřejnosti k výstavbě národního fotbalového stadionu v České republice. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření. Z výsledků dotazování vyplývá, jak se fotbalová veřejnost dívá na tento projekt, a jaké jsou představy veřejnosti o výstavbě národního fotbalového stadionu. Metody: Problematika výstavby stadionu byla analyzována prostřednictvím popisné analýzy. Pro zjištění vztahu veřejnosti k národnímu fotbalovému stadionu byla použita metoda elektronického dotazování. Výsledky: Z výsledků tohoto šetření vyplývá, že fotbalová veřejnost není jednotná. Nicméně většina fotbalové veřejnosti projekt výstavby národního fotbalového stadionu v České republice podporuje. Klíčová slova: stadion, fotbal, postoj, veřejnost, marketingový výzkumTitle: National football arena issue and public attitude to its construction Objectives: The main aim of this bachelor thesis is to find out Czech public attitude toward a national football arena construction. This research was conducted through a questionnaire survey. The results have shown football public opinion on the national football arena project and the main public ideas about the construction. Methods: A descriptive analysis was used to analyze the national football arena issue. Electronic version of questionnaire survey has been used to find out public attitude to national football arena construction. Results: The results of this research have shown the diversity of Czech public attitude. However, we can claim that most of football public supports the national football arena construction. Keywords: arena, football, attitude, public, marketing research
Klíčová slova:
fotbal; marketingový výzkum; postoj; stadion; veřejnost; arena; attitude; football; marketing research; public