Název:
Využití marketingových nástrojů v Knihovně Jiřího Mahena
Překlad názvu:
Benefits of marketing tools usage in a library of Jiří Mahen
Autoři:
Slabá, Iva ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se věnuje marketingu knihoven a jeho specifickým formám v oblasti marketingových nástrojů. V první teoretické části je představena Knihovna Jiřího Mahena. Druhá část pojednává o marketingových nástrojích a jejich využití. Ve třetí empirické části je uvedena SWOT analýza, ve čtvrté části je dotazníkový průzkum, grafy, hodnocení a návrhy na zlepšení.In this thesis, the library marketing and its specific forms are described. In the first theoretical part is introduced the Jiří Mahen Library. The library marketing and its application is in the second part of the work. The third empirical part contains the SWOT analysis. There are questionnaire form, graphs, evaluation and some improvements in the marketing tools in the last chapter.
Klíčová slova:
KJM; Knihovna Jiřího Mahena; marketingové nástroje; SWOT; KJM; Knihovna Jiřího Mahena; marketingové nástroje; SWOT