Original title: Speciálně pedagogická podpora žáků se zrakovým postižením ve výuce anglického jazyka v základních školách hlavního vzdělávacího proudu
Translated title: Special educational support for pupils with visual impairment in English language teaching in primary schools
Authors: Malotová, Martina ; Kramosilová, Zuzana (referee) ; Květoňová, Lea (referee)
Document type: Rigorous theses
Year: 2015
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: The pupil with visual disabilities,inclusion,integration,FEP,he specifics of students with visual impairments,the specifics of how to teach students with visual impairments,the workload for each category of visual impairment,the legislative framework of education,curriculum outcomes,learning languages and language communication,vocational training of the visually impaired,compensation and teaching aids for students with visual impairments,work environment,and self-evaluation,learning by doing; anglický jazyk a komunikace; inkluze; integrace; kompenzační pomůcky pro žáky se zrakovým postižením; pracovní prostředí; pracovní zatížení pro jednotlivé kategorie zrakového postižení; rámcový vzdělávací program; sebehodnocení; specifika vzdělávání žáků se zrakovým postižením; specifika žáků se zrakovým postižením; zraková práce; činnostní učení; školní vzdělávací program; Žák se zrakovým postižením

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/73647

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-471405


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Rigorous theses
 Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-08


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share