Název: Virální reklama jako nástroj současného marketingu v informační společnosti
Překlad názvu: Viral Advertising as a Modern Marketing Technique in the Information Society
Autoři: Gerasenkova, Eugenia ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Říha, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: intenetová komunikace; propagace; reklamní kampaň; reklamní spot; sociální sítě; virální marketing; Virální reklama; adverising campaign; internet communication; promotion; social networks; Viral advertising; viral marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/37146

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-470292


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet